Fitxa

ATRAURE, RETENIR I FIDELITZAR CLIENTS
Durada: 12 hores
Data Inici: 8 DE MAIG DE 2018
Data Final: 15 DE MAIG DE 2018
Horari: DE 9.30H A 13.30H
Dies: 8, 10 I 15 DE MAIG DE 2018
LLoc: BIBLIOTECA JORDI RUBIÓ I BALAGUER
Programa: Atraure: Com atraure clients? Necessitats dels clients. Retenir: Atenció al client, qualitat del servei, grau de satisfacció, tractament i gestió de les reclamacions. Fidelitzar: Què és la fidelitat? Beneficis de la fidelització, estratègies i tècniques de fidelització.
Col·lectiu: Emprenedors
Objectius: El 97% de les petites i mitjanes empreses reconeixen la importancia d'atraure i fidelitzar clients. Ho fan? S'explicaran les eines per trovar l'estratègia perfecte per al teu negoci i les tècniques per a poder aplicar-la l'endemà.

Inscripció



Tornar al llistat